Pagini

duminică, iunie 03, 2007

Rejected On 1st June

Precum am promis pe data 1 Iunie am fost la Ambasada Americana ptr viza Work and Travel. A durat mult ashteptarea, dar a meritat...interviul de max. 3 minute din care dna consul si-a facut o parere excelenta despre emigranta din mine. Cu promisiunea ca ma voi intoarce pana pe data de 30 septembrie mi-am luat actele si-am plecat sa-mi petrec 1 iunie alaturi de familie.

Am incercat in zadar sa obtzin o intalnire cu cel care-mi este tata bilogic si cu familia sa, care-mi este prin sange familie.
Am sunat mai bine de 15 ori incercand sa obtzin un simplu "vino", insa tot ceea ce primeam ca raspuns era o neputzinta imbecila exprimata prin "imi pare rau, dar nu se poate, nu e momentul; am avut un deces in familie, fratele bunicii tale a murit". Bine taica, dar eu traiesc, miros mult mai bine decat saracu ala de la orizontala- "Dumnezeu sa-l ierte!".


Continuare, 4 iunie- ora 12 AM,

In fine, e tare nepoliticos s insisti sa-ti vezi nepoata si cand ai ocazia sa-i zici ca nu poti; imi lasa impresia de impotentza ereditara pe latura paterna si o proasta educatie...ce s mai vb de sange....nu se leaga...Dragul de Dan, Biologicul era plecat la pescuit- trebuie s fi prins un rechin cu dintzi de aur de-a refuzat s se vada cu mine...sau poate k l-a inhatzat rechinul pe dan bilogicul...ptr proasta optziune de-a petrece o zi de 1 iunie...ar fi meritat..;)) hehe.

Oana te-ai descurcat de minune; Felicitarile mele. M-am simtzit extraordinar....mi-ai transformat lacrimile in zambete si sperantze, tristetzea in optimism si iubire.
Minunata zi -cea petrecuta in Cishmigiu; o amintire care merita un loc aparte in jurnalul meu afectiv.
ITI MULTUMESC!


Hapciu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu